Saturday, January 16, 2010

sebetulnya

here is gravity,john mayer.





tika ini,16 hari bulan januari 2010 bersamaan 30 Muharram 1431.sebetulnya, mohd kimal sedang turut serta dalam sebuah majlis keramaian dan bersiap siaga untuk mendendangkan beberapa buah lagu untuk santapan telinga capang para tetamu yang hadir.sebetulnya, mohd kimal telah berpeluang untuk seiringan dengan couple dalam majlis ini.sebetulnya,mohd kimal telah berpeluang untuk menyebarkan muziknya.sebetulnya,mohd kimal telah memenuhi tuntutan hawa nafsu sederhana penganjur yang meng'invite' nya untuk ke majlis ini.

akan tetapi, tuan-tuan yang dilaknati sekalian,keadan telah memasang lampu merah,memaksa mohd kimal untuk akur dengan onak yang membujur lalu.keinginan mohd kimal untuk turut 'menyelam' dalam kewarasan akal membolehkan pelbagai masalah sekeliling dapat dilunaskan.
dalam kebersalahan mohd kimal mengunyah kemaafan yang diberi dan mulai menghembus rasa terima kasihnya.untunglah,tali ketegangan kian kendur dan benih sahabat kini bercambah.

ratusan kemaafan buat ummi nur hani.
ribuan terima kasih buat ummi nur hani.
jutaan penghargaan buat ummi nur hani.


11 comments:

  1. maaf diterima. kasih diterima. penghargaan diterima. =)

    ReplyDelete
  2. wah.nampaknya semua diterima.
    ahaha.yeay ummi baek.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. haha. nothing to be sorry bout lah kimal. thanks for trying to make it though. btw, if u were there, i think the nite would not as hardcore as it was. semua orang lupa diri semalam. including me. c(= haha tapi SANGAT seronok!!

    ReplyDelete
  5. tak paham apa? 0.o

    ReplyDelete
  6. ahaha.now saya paham.terima kasih encik mal

    ReplyDelete