Tuesday, April 14, 2009

oh rozzana

fuhh.akhirnya,setelah sekian lama bermain poker dan asyik kalah sahaja akhirnya aku telah berjaya mendapat didikan yang sempurna dengan menyambung persekolahan aku.namun begitu,kesempurnaan bukanlah satu gambaran yang tepat bagi sesi persekolahan di sini.emangnya,ianya ternyata berbeda dengan mantan sekolahku dulu.aku kangen bangat sama sekolah lamaku dulu.aku disini baru aja satu hari aku sudah merasain kebedaannya sama mantan sekolahku dulu.buat pertama kalinya,aku turut kaget,manusia-manusia disini sanggup nerimain aku seadanya.waduh,omongnya dalam bahasa indonesia,para pembaca paham nggak sama omongannya aku. haha.

  • tu tak penting.skang ni aku nak share lagu yang memang best dan sangat-sangat menyentuh perasaan aku.huh.memang layan.
erm.aku nk upload video tapi cm bengong je.xbley pon.hmm.download r kat ares ke
mane-mane ke.lagu rozzana,band kashmir stone.kire indie gak r band nie.haha

Rozzana

Rozzana padum padel keketha
Vethannai manathil kanden

Kangalil kannir naan sinthinen
Unn mauna ragathil thanimaiyiley isaithepar
Unn mugathil parkamaley naan thavikiren
Yenn manathil sogem ennoduthan

Kangalil oorekkum maranthe vitthethey
Kanavil un mugam vanthethey
Thamarai poll unn mugam thaney
Unn kangelil alagai naan mayengginen

Yenn kathel unmei inthe alaiyey polley
Yenn manethei purinthayeh adi penney nee yeh
Unnai marenthe
Unnai marenthe
Unnai marenthe naan valle mudiye villai

Song by: Brahma
Lyrics: Brahma

thank you for listening.

p/s: aku pon xphm maksud lagu ni. tp cam sdey je.

4 comments:

  1. dey ini lirik apa punya lagu? tk bley paham la...
    letak la translation....

    ReplyDelete
  2. ajar aq nyanyi lagu ni bro

    ReplyDelete
  3. bakpe?!
    mu x ska ke skol kt cni?

    ReplyDelete
  4. Rozzana padum padel keketha
    (Adakah kau dengar lagu Rozzana)
    Vethannai manathil kanden
    (Hati ku terasa duka)
    Kangalil kannir naan sinthinen
    (Aku menitiskan air dari mataku)
    Unn mauna ragathil thanimaiyiley isaithepar
    (Setelah ku mendengar lagu "bisu" mu)
    Unn mugathil parkamaley naan thavikiren
    (Aku terseksa tanpa melihat wajah mu)
    Yenn manathil sogem ennoduthan
    (Kedukaan dihati ku adalah milik ku)

    ReplyDelete